Calitatea si relevanta cuvintelor cheie pentru un articol SEO
A fost un moment în care numarul cuvintelor cheie dintr-un articol era forta motrice din spatele întregii lumi SEO
Orice strategie pentru a optimiza si a promova site-ul dvs. pentru motoarele de căutare a utilizat la maxim densitatea cuvintelor cheie, iar cea mai importantă sarcină a webmaster-ului a fost utilizarea acestor cuvinte atât on-page cat si off-page. Algoritmi potriviti au apărut în motoarele de căutare, cum ar fi Google Panda, care au prins suspectii ce supraîncărcau paginile cu cuvinte cheie, creand doar continut de suprafată. Numarul cuvintelor cheie care apar in articole – webdesign & seo a reprezentat temelia întregului proces SEO.
Astăzi, situatia s-a schimbat dramatic. Dacă sunteti un specialist SEO specializat în promovarea site-ului si faceti din enumerarea cuvintele cheie aspectul principal al strategiei dvs. SEO, atunci fiti foarte atent pentru ca este posibil să lucreze împotriva dvs. În curând, planul dvs. se va încheia: fie trebuie să utilizati cuvintele cheie în cantităti imense si să obtineti pedepse dure de la Google, fie sunteti atât de dornici de acest proces încât veti uita de celelalte domenii ale strategiei pe care toate sperantele dvs. ar fi trebuit să le fixeze.
În loc să vă petreceti timpul doar în căutarea cuvintelor cheie potrivite pentru campania dvs. de optimizare, concentrati-vă si pe factorii SEO mai importanti pentru site-ul dvs.
Inainte de orice, retineti că plasarea cuvintelor cheie pe fiecare pagină a site-ului dvs. are o semnificatie mult mai mare decât numărul lor. De exemplu, continutul care se află în antetul sau pozitia superioara a paginii dvs. joacă un rol mai important decât cel care se află în partea inferioară a acestuia sau textul care apare la mijlocul paginii.
Acum, că stiti acest lucru, nu mai vă faceti griji cu privire la câte cuvinte cheie ar trebui să fie în întreaga structură a site-ului dvs. Nu este nevoie să inserati fraza cuprinzand cuvantul-cheie în toate variantele de pe toate paginile dintr-un rând de o mie de ori – acest lucru nu vă va da mai multă vizibilitate în motoarele de căutare. Este suficient să puneti această frază în titlul paginii dvs. si să continuati să aruncati toată puterea dvs. în crearea continutului de înaltă calitate, interesant si captivant.