turisti
turist

Vom prezenta cateva tendinte subliniate de expertii din industria turismului

  1. „Personalizarea” este cuvantul cheie pentru anul 2019
    Potrivit platformei online Phocuswright, 57% dintre turistii de pe intreg mapamondul considera ca brandurile ar trebui sa-si adapteze informatiile pe baza preferintelor personale sau a comportamentelor din trecut. Daca un brand de calatorie si-a personalizat informatiile si experienta generala de calatorie pe baza preferintelor personale sau a comportamentului trecut, 36% dintre turisti vor dori sa plateasca mai mult pentru serviciile respective.
  2.  Liderii industriei turismului confirma importanta personalizarii
    Intr-un interviu acordat recent revistei online Tnooz, CEO-ul siteului GetYourGuide, Johannes Reck, a spus ca „adevaratul succes in viitorul calatoriilor se rezuma la personalizare”.
    Vicepresedintele Google pentru ingineria calatoriilor si cumparaturilor, Oliver Heckmann, spune ca aproape 60% dintre consumatori considera ca experienta lor in calatorii ar trebui sa utilizeze AI (inteligenta artificiala) si sa isi bazeze rezultatele de cautare asupra comportamentelor din trecut si / sau a preferintelor personale. Datele Google arata ca 36% dintre consumatori sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru aceste experiente personalizate.
  3. Rezervarea prin smartphone continua sa creasca
    Booking.com a constatat ca 80% dintre clienti prefera sa se auto-serveasca pentru a obtine informatiile de care au nevoie. In SUA, datele arata ca 26% din cautarile de calatorie in al patrulea trimestru al anului trecut s-au facut de pe un dispozitiv mobil. In alte parti ale lumii, procentul este chiar mai mare: cautarile de calatorie efectuate pe un dispozitiv mobil au totalizat 47% in Europa; 40% in Asia; 38% in Orientul Mijlociu si Africa; si 34% in America Latina.
  4. Telefoanele mobile nu sunt folosite doar pentru a rezerva zboruri si hoteluri
    Peste 70% dintre turistii americani sunt de acord acum ca folosesc mereu telefoanele smartphone atunci cand calatoresc, fata de 41% in 2015. Turistii folosesc cel mai frecvent dispozitivele mobile pentru a cauta diverse activitati sau atractii, pentru a localiza zone comerciale si restaurante sau pentru a cauta directii, potrivit Google Consumer Insights.
  5. Destinatiile turistilor s-au schimbat
    Platforma online Kayak a lansat un ghid de calatorie din 2018, bazat pe orase identificate din intreaga lume, cu cea mai mare crestere a numarului de cautari intre 3 martie 2017 si 28 februarie 2018. Liderul topului a fost Maui, Hawaii cu o crestere de 51% a numarului de cautari, urmata de Barcelona, Bali, Amsterdam, Lisabona, Las Vegas, Madrid, Atena, Paris si Roma.